torsdag 26 november 2009

Sömnbrist

Jag måste göra någonting åt det här med sömnen snart. Det går inte att sova så här lite som jag gör nu. Hugo ville mest bara leka och äta i natt. Övertrötthet antar jag för han sov inte en blund på nästan hela dagen igår. Jag går och lägger mig alldeles för sent också. Men det blir lätt så när det är stunden på dygnet som man får lite egentid. Ja, ja, får försöka kicka igång den här dagen med lite kaffe. Idag är stora adventsstädardagen! Farmorn är här och hälsar på och ska hjälpa till. Så snällt!
♥ Kram på er! ♥

2 kommentarer:

  1. HHej Hej, missa inte julklappstävlingen där du kan vinna leksaker för upp till 2000 kronor på minbebis.com! Flera vinnare så ta chansen.
    Gör ett inlägg i din blogg och kommentera sedan i min blogg

    http://minbebis.com/blogg/stina/vinn-leksaker-for-2000-kr-med-din-blogg/

    //Stina

    SvaraRadera
  2. ush jobbigt

    men nu e det helg så hoppas du får vila upp dej nu!!

    SvaraRadera

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥