tisdag 3 november 2009

God morgon TISDAG!


Oj vad mycket respons jag fått på mitt förra inlägg! Många tjejer som känner igen sig vill jag lova! Nu är det dags att vi sänker kraven på oss själva och ägnar mer tid åt det vi mår bra av! Idag känns allt mycket bättre och jag ska använda energin inom mig till bra saker! Men vad grått det är ute idag! De här stövlarna från Hunter är nog det enda som skulle få ut mig på en promenad idag. Nej, vi packar nog in oss i bilen och åker till mamma i stället som står och bakar. Vore inga fel alls med lite nybakat idag. Borde vara hemma och städa och pyssla för vi har tjejträff här imorgon. Men vet ni........jag struntar i det. De tycker ju om mig ändå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥