onsdag 25 november 2009

Stress


Ljusstake från Bruka



Therese, jag har ångest för att jag slog till dig igår, det är nog därför du är så trött..
Här hemma försöker jag komma igång med julpysslet. Det blev ingen mammafrukost idag, några är sjuka, förkylda och magsjuka. Vi stannade hemma. Julia är lite snorig och hostig och har precis fått sin första tand!
Igår fick jag en utav kransarna som Therese har visat. Jag blev jätteglad, den ska snart få pryda min dörr. Nu börjar jag känna lite stress inför första advent. Jag vill att det ska bli perfekt. Nystädat, pyntat, pepparkaksdoft när man kliver in genom dörren, utvilad, alla på ett strålande humör.
Kommer tyvärr aldrig att ske.
Drömma kan man iallafall...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥