måndag 9 november 2009

Trevlig måndag!

Hann inte blogga något i morse innan vi åkte iväg. Har först varit och käkat lunch med mina goa kollegor Jenny och Sarah. De tjejerna är verkligen duktiga och ambitiösa och en stor anledning att det är skoj att gå till jobbet! Det är så skönt på vår arbetsplats att tjejerna verkligen stöttar och pushar varandra. På en del ställen har ju tjejer en förmåga att känna konkurrens och gärna baktalar varandra men jag blir verkligen glad för deras framgångar och jag vet att de är glada för min skull också när det går bra och de ställer alltid upp när man behöver dem! Hoppas att jag alltid kommer att ha kollegor som dem!
Efter lunchen med dem gick jag och hälsade på och fikade hos min före detta kollega och hans sambo och sen blev det en sväng på stan med familjen. Så nu först har jag kommit hem och ska bara softa resten av kvällen. Ingen partystass har inhandlats än, men lite smink, schampo & balsam blev det i alla fall!

Hoppas att veckan har börjat bra och att ni har en lugn härlig måndagskväll! ♥



















Solpuder Kanebo, Foundationkräm Chanel, Schampo&Balsam d:fi



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥