fredag 20 november 2009

Schlagerspinning

Oj, oj , oj, vilket roligt pass! Schlagerspinningen var det roligaste jag tränat på länge. Två härligt inspirerande instruktörer som bjöd på sig själva och startade passet med rosa fjäderboa runt halsen!Vilken start på helgen!
Tänkte mycket på min största schlagerkompanjon, Anna. Vi har sjungit mycket schlager-karaoke i våra dagar, ha, ha! Många roliga minnen från det har vi!
Det var riktigt bra stämning på gymmet. De hade pyntat med ballonger och bjöd på glögg och pepparkakor.
Jaha, fredagsmyser ni nu? Det ska jag göra och fylla på med energi efter träningen. Burgare blir det, och så kanske glass eller något annat gott till Idol.

MYS på nu, kära ni!

1 kommentar:

  1. Åhhh det lät som ett pass som jag hade älskat. Själv var jag på ett mördarpass igår med pulsmätare...resulterade i att jag inte sovit i natt för jag har haft kramp i vaderna hela natten...haha

    Alltid kul när dom gör ngt extra på passen, blir ju så mkt roligare och spontanare:)

    HA en mysig helg med familjen nu. Kraam

    SvaraRadera

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥