lördag 7 november 2009

Fabulous lördag!


Sitter här med ett glas rött och bara mår bra! Har haft en bra lördag hittills. Åsa och jag bestämde oss för en lugn dag utan träning. Har varit på stan en sväng och träffade förstås på Åsa på Espresso House! Hur ofta man än ses så är det alltid lika roligt. Hon ger mig så mycket energi. Vänner som henne ska man vara rädd om!
Härmade henne och shoppade den fina adventsljusstaken från Bruka. Kommer bli fin med mossa och vita ljus i!
Nu är jag hemma hos mamma och pappa och när jag kom hit var det massor av tända ljus i hela huset och supergod middag framdukad. Kan det bli mysigare?! Hoppas att ni har en FAB kväll! Vad har ni för er?

Kör på rosa, djurmönstrat och over-kneestrumpor idag


Ljusstake från Bruka. Fin va?

4 kommentarer:

  1. Såg en väldigt piffig mamma i rosa (stämmer med bilden du visar på din topp) passera utanför Njuta i höstrusket, var det damen ifråga tro? Var iaf väldigt likt dig utifrån det man sett i bloggen.

    Har också spenderat dagen på stan och sedan en lång kompisfika på Njuta. Mys!!

    Superfin ljusstake du köpt, älskar Bruka!!

    Ha en mysig kväll nu. KRAAM

    SvaraRadera
  2. Javisst passerade jag Njuta idag så det var säkert jag! Kul! Stan är rätt liten ändå =)

    SvaraRadera
  3. Blondetty sa snygg ljusstake, passar perfekt i ditt hem!

    SvaraRadera

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥