tisdag 10 november 2009

Babysnack

Har haft trevligt besök av min kompis Helena. Vi har käkat pastagratäng och uppdaterat oss om lite allt möjligt. För inte så länge sedan fick jag veta att hon ska få en liten bebis i mars! Så roligt! Så idag har vi kollat på mina magfoton från när jag var gravid och jämfört. Jag var betydligt större än vad hon är nu........ Lilla du, så söt mage! Visade sig att vi hade samma gravidcravings. Potatismos, apelsiner och varm choklad, ha, ha!
Vad duktigt Åsa med 5 km i spåret! För mig verkar det bli ont om träning i veckan. Hade tänkt åka iväg ikväll men Hugo var så ledsen, verkade inte må riktigt bra, så jag stannade hemma och tog hand om honom istället och nu sover han gott. Känns tråkigt att inte träna, men Hugo går alltid först förstås.

Vad snabbt det blir mörkt nu. Hoppas att ni myser i höstmörkret med tända ljus och mycket kramar!

1 kommentar:

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥