fredag 6 november 2009

Det blev sent igår, så jag har huvudvärk och känner mig seg. Jag och mamma var och såg "Pengar eller livet" igår och den slutade ganska sent. Vi blev även bjudna på lunch igår på stan och middag hos mamma på kvällen. Det kännas som en gratisdag! Jag köpte en adventsljusstake från Bruka (fast jag lovat mig själv att inte köpa fler), längtar efter att få ta fram den.
Idag har vi haft en riktig mysfrukost även tagit en promenad i det trista vädret. Hoppas ni får en riktigt mysig fredag, tänd mycket ljus och mys, det ska vi göra!



1 kommentar:

  1. Vad mysigt med en ny adventsljusstake! Har inte spanat in årets modeller från Bruka men jag brukar gilla ALLT därifrån så den är nog superfin =)

    Ha en fortsatt mysig fredagskväll! Kraam /Katta

    SvaraRadera

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥