lördag 28 november 2009

Barnmöbler

Funderar på det här bordet och stolarna från Kids Concept i julklapp till Hugo, men kan inte riktigt bestämma mig.













Har också kollat på dessa från danska Oliver Furniture. Jag är ju väldigt förtjust i kryss på möbler och i snickerier så därför gillar jag deras möbler extra mycket. Men jag gillar stjärnor också......Hugo är ju lite liten för att välja själv....:)










Vilka gillar ni bäst? Det finns ju faktiskt fina på Ikea också till betydligt bättre priser!
Den här hyllan nedan är fin att ha lite böcker och goa djur i. Den på bilden är från Oliver Furniture men jag tänkte att min duktiga bror kunde göra en liknande, eller hur brorsan? Blink, blink.















Har även en drömsäng till honom. Sebras växasäng. Sängen är en utdragbar säng och kan användas både till baby och till junior. Lite väl dyr bara....















Även Oliver Furniture har en fin säng:















Nu har Hugo en spjälsäng som min bror, jag och kusinbarnen har sovit i och den fungerar alldeles utmärkt än så länge. Förresten sover han ju mest hos oss i alla fall....;)

Ja, det kanske blir lite pengar i julklapp som vi kan köpa något fint till hans rum för sen i stället. Det kommer nog dröja lite till innan vi inreder hans rum. Han har ju inget större behov av det än. Lilla hjärtat.

1 kommentar:

  1. Självklart ska du köpa stolar och bord från Kids Concept för de har ju vi...=)

    Kram Sofia, Våra Små

    Ps Ni har en jättefin blogg!

    SvaraRadera

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥