söndag 8 november 2009

Allting likadant

Det är så roligt att vi har precis likadan smak Therese! När vi lärde känna varann så visade det sig att vi hade likdana kläder, tekniskt utrustning mm. Jag har inte träffat nån som är så lika som jag. Jag hade som sagt också en tur på stan igår. Hittade en partytopp till vår utgång på Vero Moda, skönt då är det avklarat. Nu är det bara du kvar Therese ;). Hittade även en stort fint silverarmband från astrid & agnes, men vet inte om det ska inhandlas än. Vi avlutade shoppingturen med en chailatte och lite bakverk, mycket trevlig dag. Har sovit över hos mamma och pappa så i morse fick jag sovmorgon, det var välbehövligt, det blir nog en tur på stan idag igen. Vi ska köpa födelsedagspresenter. Hoppas alla kommer ihåg att det är fars dag. Jag har köpt grillvantar i silikon till min far, eftersom det är han som är köksansvarig.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥