söndag 1 november 2009

Snart är söndagen slut. Har haft en rätt lugn dag. Var halva dagen hos mina fantastiska föräldrar och vi gick till kyrkogården och tände ljus och sen åt jag middag hos dem. Framåt kvällen åkte jag för att köra ett benpass på gymmet men kunde inte köra klart för jag sträckte mig på baksidan av låret trots uppvärmning så jag kunde knappt gå, men det börjar redan kännas bättre. Åkte och tränade mest för att få bort krypet i kroppen och den jobbiga känslan i magen som jag inte riktigt kan sätta fingret på vad det är. En blandning av olika saker tror jag. Har i alla fall pratat av mig och nu känner jag mig lite mer lugn. Mycket av känslorna beror nog mest på trötthet. Får se om jag orkar skriva av mig lite mer imorgon. Nu ska jag fortsätta kolla på "Djävulen bär Prada". Skönt att se en lättsam film då och då! Sen ska jag SOVA gott!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥