torsdag 5 november 2009

Första snön


Välkommen hit TORSDAG! Har ni också haft en snöig morgon? Första snön kom här igår. Lite mysigt, men jag sitter helst inne och tittar ut på den fina snön. Jag höll mig i alla fall vaken SENT igår med hjälp av ännu mer cheesecake, ha, ha. Så jag var sockerhög igår kväll!
I mitt ganska personliga inlägg som jag gjorde här om dagen så har är det många som känner igen sig men också en del som tror att jag är nere och inte mår bra. Så är inte alls fallet! Jag är så himla lycklig och njuter verkligen av den här tiden. Är så tacksam för det jag har och har underbara människor omkring mig. Alla har vi väl våra dagar då vi funderar över livet och en del saker känns lite jobbiga. Kanske är vi inte vana med att sätta ord på det bara. Plötsligt kanske allt lät väldigt allvarligt? Jag skulle kunna göra ett ännu längre inlägg om hur BRA jag mår!

Se alla dagar som en gåva och fyll den med fina minnen!

Önskar er en fin dag! Nu kör vi en härlig torsdag! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥