söndag 22 november 2009

Ingen julmarknad

Härligt med söndag men den bjuder på grått väder idag! Men då får man vara inne och mysa i stället! Vi har varit och simmat på morgonen och ätit extra god söndagsbrunch hos mamma & pappa. Anna och jag hade tänkt att åka till Smultrongårdens julmarknad idag, men det känns inte direkt som att det är någon julstämning ute så vi hoppar över det. Vi ska i alla fall försöka få til en glöggträff här innan jul. Dessvärre verkar vi vara rätt uppbokade på helgerna men vi ska nog få till nåt hoppas jag! Nu har vi fikat lite och det är snart dags för middag. Såg att Laila Bagge äntligen börjat blogga för Mama. Som jag har väntat! Har undrat varför inte hon har någon blogg. Hon verkar vara en grym mamma och jag skulle dö (eller ja ni vet hur jag menar) för hennes jobb!










HAPPY söndag ♥

2 kommentarer:

  1. Söt bloggg! Kolla in våran blogg.. puss

    SvaraRadera
  2. Ångrar lite att vi inte åkte till Smultris i dag. Var inne på hennes blogg och det såg så mysigt ut. Vi kanske kan ta en tur nu i veckan efter jobbet?
    Vi har fixat och grejat här inne hela dagen istället. När det är så här grått vill man inte ut.
    Kram

    SvaraRadera

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥