måndag 9 november 2009

Måndag igen



Måndag igen. Vi har haft en riktigt bra natt så jag känner mig på topp. Turen på stan resulterade i boken ovan, som jag ska ge till min äldre bror i julklapp. Han är inte speciellt vass på att knyta slipsar men nu blir han det, formatet är som en barnbok med hård pärm, perfekt till honom. Ett litet besök på Gant blev det och den här tröjan hänger nu fint i min garderob.


Skön träningsvärk har jag efter passet med Therese igår, synd bara att det inte blir oftare. Idag ska jag syssla med hushållsnära tjänster och sen blir det nog en promenad men vädret lockar inte. Hoppas alla har haft en bra helg och känner sig fulla av energi för att starta en ny vecka........



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥