torsdag 25 februari 2010

Club Mini

På tal om att man blir lite smått disträ som mamma så frågade jag Åsa igår om de ville komma hit på lördag och kolla melodifestival och käka lite och de ville de! Efter en stund ringer hon och har kommit på att hon ska till Stockholm i helgen men hade glömt det :). Så söt du är Åsa! Så här är det hela tiden för oss!
Miniklubben idag var skoj tyckte Hugo, men inte lika roligt när jag gick korta stunder för att se hur han skulle reagera. Men det var bara precis när jag gick som läppen darrade lite, sen när jag kom tillbaka så lekte han för fullt! Söta skrutten!
Eftermiddagen har ägnats åt mer lek här hemma. Har funderingar på att åka och styrketräna ikväll, men jag vet inte riktig om orken finns idag....Får se hur jag gör.
Gåvagnen är en favorit just nu! Han springer med den och han har en nalle i som spelar musik så då och då stannar han till för att dansa :)
Ha en FIN & mysig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥