söndag 21 februari 2010

Softar

Tittar in en sväng och vill önska er en riktigt bra och skön söndag! Idag har vi haft en riktigt soft dag här. Vi har lekt, busat, sjungit, dansat, ritat och ätit pannkakor! Nu har gottegrisen (jag) precis gjort egen chokladsås till kvällens glass. Det blev en riktig myssöndag det här! Skönt!
Kul att Alcazar gick till andra chansen! Då får vi i alla fall se lite show när vi ska dit!
Jag läste lite mer i Andreas Carlssons bok och nu kan jag inte riktigt bestämma mig om vad jag tycker. Vissa stunder känns det som att han är väldigt ödmjuk och andra känns det som han är lite skrytsam.... Hmmm, men det är väl kanske med all rätt efter så många framgångar!

Ha nu en LOVELY söndag och njut av kvällen!
♥♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥