torsdag 25 februari 2010

Good morning!

God morgon torsdag!
Försökte att skriva flera gånger under gårdagen, men det ville inte fungera. Igår var vi och hälsade på vänner, Emma & lilla Filippa och sen blev det en tur till mormorn & morfarn. Jag log för mig själv när jag tänkte på hur jag ständigt släpar med allt. På med vinterkläder, in med Hugo i bilstolen, vagnen fullpackad i ena handen, bilstolen med Hugo i andra, in i bilen med allt, åka iväg till nästa ställe, packa ur, fälla upp vagn o.s.v o.s.v... Alltid har jag bråttom också! Men nästan alltid kommer jag i tid som tur är, även om det är i sista sekunden nu för tiden. Stark kommer jag att bli också :) Samtidigt som jag gör allt kommer jag ofta på mig själv att hitta på nya sånger om allt möjligt för att roa ett eventuellt lätt argt barn. T.ex. sången om att klä på sig. Den är nödvändig. Ha, ha, ja, ingen kan anklaga föräldrar för att inte vara kreativa!
Vad härligt det var att se Sverige ta guld igår också. Sverige har gjort ett riktigt bra OS. Synd på hockeyn bara...
Nu på morgonen har Hugo suttit i frisörstolen med mig som frisör :) Han var kanske inte jättesugen på att bli klippt, men lite kortare blev det i alla fall. Snart bär det av till Miniklubben för inskolning. Ja, för det vore ju synd att bryta trenden och vara hemma en dag ;)
♥♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥