onsdag 3 februari 2010

Socker socker socker...

En annan plan idag var att komma iväg och träna. Så blev det inte heller. Vi har i stället precis suttit och mosat in den där goda kakan jag skrev om en annan dag. Förra veckan som var Åsas och min fikafria så vet ni ju att vi båda misslyckades ett par gånger. Dessutom fikades det hela helgen. Det har jag inte fått något straff för än.....:)
Den här veckan verkar ju då också bli en riktig fikavecka för i helgen blir det kalas för Hugo också!
Jag måste nog ha någon form av detox för att bli av med det här sötsuget. Det har blivit en ond cirkel med lite sömn och massor av kaffe och socker för att bli pigg. Just nu skulle jag bara behöva mer sömn, mer träning och sundare mat. Jag får ta tag i det.......sen.
Nu åker mysdressen på för vi ska bara njuta av att vara inne i värmen den här kvällen med busväder.
NJUT av din kväll & SOV SÖTT
♥♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥