tisdag 9 februari 2010

1 år som mamma!

Bara några veckor gammal
Idag blir man förstås lite nostalgisk och tänker tillbaka på när lilla grodan låg i min mage. Min fina gravidmage. Jag tycker verkligen alla gravida är så vackra, men själv kände jag mig mest flodhästaktig :), men magen var såklart fin eftersom man visste vad som fanns där inne.
Första pyjamasen tas på...
Det bästa som någonsin hänt mig var förstås när Hugo föddes. Jag levde ganska länge i min lilla bebisbubbla efter förlossningen. Hela världen utanför levde på som vanligt, medan jag var i min egen lilla värld med min största lycka. Jag grät precis HELA tiden (hormoner ni vet). Stora lyckotårar! Jag har nog inte riktigt kommit ur bubblan än, även om vardagen gör sig påmind ganska fort.
Jag tycker faktiskt att jag får fira mig själv idag också för 1 år som mamma! Jag gör allt för att vara en bra mamma och visa Hugo hur älskad han är och det ska jag fortsätta med för alltid!
HURRA för mig idag!
♥♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥