måndag 22 februari 2010

Tröttis

Gäsp...!
Burr, vilken kall morgon! Trodde jag såg fel först när jag kollade på termometern och den visade 25 minusgrader! Skrutten tar en liten nap nu så jag ska försöka fixa i ordning mig nu och sen ska vi åka och försöka oss på en inskolning på miniklubben! Julia är förkyld så de kan inte följa med, men vi åker nog ändå för annars blir det aldrig av.
Fortfarande pyjamasen på sig...
Nu har jag ringt vårdcentralen om mina onda händer för snart kan jag inte lyfta något längre. Som vanligt vet de inte vad man pratar om när man ringer, fast jag läst så mycket på nätet att det är ett ganska vanligt problem när man ammar. Men en läkare skulle kalla mig så att de får kolla på det.
Nej, lite kaffe i kroppen så ska jag nog kicka igång den här veckan också!
Ha en bra dag!
♥♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥