söndag 14 februari 2010

HAPPY VALENTINE!

♥ Lovisa & Per ♥
Ja, idag är det ju alla hjärtans dag. En ganska seg sådan faktiskt...
Det var ett fantastiskt fint och roligt bröllop igår! Vilkert vackert brudpar! De kommer att få ett underbart liv tillsammans, det är jag övertygad om!
Åsa & Limon
Spelningen gick bra förutom en ton som jag missade och en sådan sak kan jag grubbla ihjäl mig över. Allt sitter perfekt på repet och sen gör man en liten miss när det väl är dags. Men en del märkte det säkert inte ens och gästerna var ju inte där för min skull, men man vill ju att det ska bli perfekt för brudparet. Men jag tror de är nöjda, för det kändes verkligen som att vi spelade och sjöng TILL dem! Det kändes personligt och känslosamt och det är det som räknas!
Tror att Åsa har lite bättre bilder på oss men jag bjuder på de här så länge...
Festen var så himla skoj. Det känns idag om man säger så....:)
Man blev helt upprymd av all kärlek igår så det var en perfekt känsla inför den här dagen!
Vill passa på att tacka brudparet för ett underbart bröllop och en SÅ rolig fest!
Idag har Hugos gudmor Anna och hennes Johan varit här och firat Hugos 1-årsdag eftersom de inte kunde när vi hade kalas. Han fick som alltid så fina presenter! Nu har vi varit ute en stund i det fina, soliga vintervädret och åkt lite pulka. Hugo SOMNADE i pulkan så nu la vi honom i vagnen så att han får sova ute i friska luften en stund. Han är också trött efter gårdagens bus med mormorn & morfarn!
Fyll nu den här dagen av kärlek!
♥♥♥

1 kommentar:

  1. nu försöker jag för femte gången lämna ett meddelande!! Skam den som ger sig...

    Vilka snyggingar ni är!! Kramar Sofia, Våra Små

    SvaraRadera

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥