söndag 7 februari 2010

Helgens kalasbilder!

Vilken kalasdag det har varit idag också! Har inte riktigt haft tid att baka sju sorter så idag fick det bli marängsviss och kladdkaka och det passar ju faktiskt rätt bra när det är barnkalas! Men marängerna gjorde jag i alla fall själv imorse! Hugo har fått så mycket fina presenter! Tack snälla ni som varit och firat honom!
I lördags bakade jag en egen trevåningstårta till Hugo!
Den var god hälsar han!
Fick lego av snälla morbror/gudfar!
Idag blev det marängsviss!
Julia var kalasfin
Hugo skulle också byta om, men vi hann inte så det blev randiga myskläder i alla fall...
Fint hjärta från Julia!
Vi har verkligen haft en superbra helg med massor av firande av det bästa vi har!
Tänk att du snart är 1 år lilla skrutt!

2 kommentarer:

  1. Grattis till Hugo på 1-års dagen!

    Vilka fina kalasbilder =) Det ser ut som att Hugo fick en riktigt lyckad första födelsedag, tårtan var supersöt och förmodligen supergod!

    Kraam från Väster

    SvaraRadera
  2. Grattis Till Hugo (lite i förskott). Sött med egen liten tårta, fick jag också på min första födelsedag:)

    Jag har ofta svårt att gå in på er blogg då det kommer upp en varningsruta och sen stängs fönstret, vet inte vad det är...

    Sköt om er. Kram

    SvaraRadera

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥