måndag 15 februari 2010

Ny vecka!

Hoppas att du hade en mysig alla hjärtans dag! Men nu kickar vi igång en ny vecka! Planerna idag var kalas hos vänner, men det blev framflyttat till senare i veckan. Så istället åkte vi och hälsade på mormorn & morfarn idag. Vi äter gott och leker med skrutten förstås!
Hugo hjälper till att laga mat!
Hade tankar på att träna ikväll också, men det blir nog så att Åsa och jag åker iväg imorgon istället. Så mycket roligare när man är två!
Det har blivit riktigt dåliga vanor för mig sista tiden. Jag som skulle försöka att bli hälsosam! Men det är svårt med många kalas och mammafika. Senaste veckan har det blivit tårta varje dag tror jag! Dessutom urdåligt med träning. Någon gång per vecka bara och det känns ju helt meningslöst.
Att träna 1 ggr/v ger inga resultat. Visst är 1 gång är ju bättre än inget men det känns meningslöst utan resultat. 2 ggr underhåller du det du har. Med 3 gånger börjar du ligga på plus.
Nej, det måste ske någon slags uppryckning. Det här går inte! Jag som gillar att träna och äta bra måste försöka komma tillbaka till det livet. Då mår man ju som bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥