tisdag 9 februari 2010

Ett år sedan!

Nyfödd
Precis NU för ett år sedan, 9 februari 2009 kl.17.29 föddes vår underbara lilla kille! Vid den här tiden för ett år sedan låg min lilla groda mot mitt bröst för allra första gången. Den känslan var helt MAGISK!
Jag blir rörd till tårar när jag tänker tillbaka på den stunden och jag är så stolt och glad över att jag har en så fantastisk liten skrutt!
1 månad
1-årsdagen kom väldigt väldigt fort, samtidigt som jag älskar Hugos ålder just nu. Han är så GLAD och dansar och busar hela dagarna!
Tänk att du redan är 1 år gammal! 1-årsdagen är ju verkligen speciell! Kanske den allra bästa födelsedagen!?
Det här har varit och är en jättemysig, solig, rolig, härlig, glad, varm (kallt ute dock), rörande och FANTASTISK dag. Det är HUGOS dag!
1 år!
Jag riktigt ser på prinsen hur han lyser idag. Han tycker verkligen om att fylla år! :)
♥♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥