måndag 1 februari 2010

SPA

Åh, vilken underbart skön SPA-behandling det var! Det var längesen jag kände mig så avslappnad. Jag behövde verkligen den här stunden! Nu känns det som att jag laddad kroppen med lite ny energi!
Innan blev det en tur på stan med god lunch och några presenter till Skrutten. Var inne på bästa barnaffären "Våra små" och pratade med vår bloggvän Sofia som var så brun och fräsch efter sin Thailandsresa! Mamma ville köpa en liten vit gitarr till Hugo, men de var tyvärr slut så vi väntar tills de kommer in igen. Det blev i alla fall en tamburin som verkar bli en ny favorit! Han fick den nämligen direkt, för mormorn orkade ju inte vänta till 1-årsdagen....;)
Åsa är duktig och är och tränar. Själv ska jag mysa ner mig i soffan med något gott och försöka att ha den sköna känslan kvar.
Ha en härlig kväll och nu ser vi till att den här månaden blir BRA!
♥♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥