torsdag 11 februari 2010

Jag är en nörd!

Den här dagen har gått i full fart! Har inte hunnit med en sekund framför datorn idag. Hugo har fått sprutor idag och på eftermiddagen har vi haft besök som firat 1-åringen så då blev det tårta igen..... Ger snart upp på att ens försöka att vara det minsta nyttig....!
Ikväll har vi repat inför spelningen på bröllopet och det gick sådär lagom bra som det ska göra. Det ska inte gå för bra när man repar, för då blir det perfekt när det väl gäller!
Jag insåg vilken nörd jag egentligen är när jag pratade med sångerskan Anna om jobb och så. Jag är verkligen ingenjör och spelar fiol! Kan det bli mer nördigt?! :) Jag kände mig som Stig-Helmer i Sällskapsresan. Är inte han ingenjör och gillar fotboll och blodpuddning eller nåt? Det är ju ungefär samma sak, ha, ha!
Nu ska jag gå och ta hand om lilla skrutten som verkar fått lite feber och är snuvig.
Imorgon får vi fira att det är HELG igen! Härligt!
NJUT av kvällen! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥