lördag 27 februari 2010

Bebismys

Nu är vi hemma igen efter ett urmysigt besök hos lilla Filippa med familj! Suddig bild för jag ville inte ta med blixt när hon sov så skönt hos sin pappa.  Hon var så liten så att det inte är klokt! Vad konstigt det är att man inte kan komma ihåg att ens egen bebis har varit så liten! Så söt och gosig var hon lilla grodan.
Vi käkade och sen bjöds det förstås på fika :) Det var inte första gången idag som jag fikade kan jag säga... Som sagt, Åsa ska vi slå vad om något så att vi kan bli snygga någon gång, ha, ha? Eller ja, jag ska tala för mig själv. Åsa är ju alltid snygg!
Jag hade gjort en tavla till Filippa och en till storasyrran Ellen också förstås!
Av Åsa och mig fick hon förstås fina saker från Lexington :)
Hugo var en liten tröttis efter en dålig natt och knappt någon sömn idag. Hoppas denna natt blir bättre....för allas skull!
Nu ska jag hoppa i myskläderna och se på MELODIFESTIVALEN!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥