fredag 26 februari 2010

NOVA STAR

Hoppas att er fredag startat bra och att ni har en härlig helgfeeling! Idag var tanken att jag skulle prova att lämna Hugo själv på Miniklubben så att jag fick träna lite. Det började bra. Hugo är världens snällaste och jag kunde aldrig tro att det skulle gå så lätt att skola in honom. Men efter bara en liten stund så gick brandlarmet så jag var tvungen och springa och hämta Hugo, klä på honom och mig och utrymma lokalen. Det var ingen fara, det var bara något som hänt med bastun, men brandkåren kom så det tog sin lilla tid innan vi fick återgå till det vi höll på med. Hugo blev nog lite smått förvirrad för när jag skulle lämna honom på klubben sen så blev han ledsen och jag stannade och lekte i bollhavet en stund med honom. Men sen gick jag tillbaka till gymmet. Eftersom Miniklubben bara är öppen drygt en timme så blev det väl bara 20 minuter i roddmaskinen för min del, men bättre än inget! Vad det värmer i hjärtat att se att min lilla skrutt leker och har roligt när man kommer för att hämta honom! Bra att jag äntligen har tagit tag i inskolningen så att både jag och Hugo kan börja få lite rutiner med det här. Jag med träningen och han på Club Mini :)

Ett av mina favoritmärken när det gäller barnkläder är NOVA STAR. De har tuffa och färgglada kläder till små coolingar. Vårens kollektion är SÅ fin! Turkost är en favoritfärg till Hugo och det finns en hel del av det + en massa annat fint! Kolla bara:
Skulle vilja ha allt till Hugo, men de här armybyxorna fastnade jag speciellt för!

Ikväll blir det nog lite god mat och fredagsmys förstås!
NJUT nu av er fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥