tisdag 9 februari 2010

Grattis på 1-årsdagen min älskade lilla HUGO!

HURRA! Idag fyller vår älskade lilla skrutt, groda, prins, tuss, gosebarn 1 år! För ett år sedan gick jag med värkar och skulle snart åka in till sjukhuset. Lilla skrutten kom en vecka efter beräknat datum. Efter ungefär ett dygn med värkar så kom han äntligen ut. Smärta fick en helt ny innebörd kan jag säga....:)
Sedan den dagen har livet fått en helt ny dimension. Kärlek har fått en helt ny innebörd och inget kan göra mig så lycklig som lilla Hugo! Jag NJUTER varje sekund som jag får vara med honom!
HUGO, du är helt fantastisk och jag önskar dig all LYCKA i livet!

1 kommentar:

  1. GRATTIS HUGO!!!!! Tänk vad fort ett år har gått.
    Vi kommer och firar dig på söndag.
    KRAAAM från Gudmor Anna

    SvaraRadera

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥