lördag 20 februari 2010

Andreas & Melodifestival

Här pågår kvällsmyset för fullt! Skönt att vara inne en sådan här dag med riktigt oväder utanför. Snart blir det hemmagjord pizza framför Melodifestivalen. Jag tror på att Darin och Alcazar blir kvällens vinnare! Har inte lyssnat något på låtarna men tror ändå att de kommer att ha starka bidrag. Hoppas däremot inte att Elin Lanto går till andra chansen (ska ju se den live), är inte direkt en favorit hos mig. Mest en halvbra röst i snygg förpackning...

Jag började läsa Andreas Carlssons bok "Live to win" igår kväll. Fick den på alla hjärtans dag. Den fängslade mig verkligen. En riktigt inspirerande bok om att följa sina drömmar. Visst kanske han inte är någon författare direkt, men hans musikliv intresserar mig och jag avundas honom vill jag lova! För mig har han drömjobbet och han verkar verkligen kämpat för att komma dit han är idag. Så det blir nog kvällens läsning även idag!

Men ett stort glas rött vin är vad jag är sugen på precis nu!
Nu tar vi och har en riktigt grym kväll, eller hur?! Vilka hejar ni på?
 ♥

1 kommentar:

  1. Höll också på Alcazar och Darin igår så ett rätt i alla fall! =)

    Är inte så lite avis på dig som ska gå på Andra chansen. Vi ska gå på genrepet kvällen innan men att vara där på plats när det är "the real thing" är alltid snäppet bättre!

    Kraam kraam

    SvaraRadera

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥