tisdag 23 februari 2010

STORT GRATTIS

Tillbaka igen! Dagarna går så fort så jag knappt hinner med. Jag ska börja med att gratulera både Jenny och Helena till sina tjejer. Jag hörde av Therese att allt hade gått bra.

Här kommer fler bilder ifrån brölloppet:

Lollo & Per utanför kyrkan


Så fina..

Brudtärnan Malin skötte sin uppgift

Therese alltid lika snygg

Jag bestämde mig för att inte ha den klänningen som jag köpte (det var för mycket svart spets) utan klänningen som jag hade när min bror gifte sig (för två år sen). Två dagar innan loppet, tänkte jag att det är nog bäst att jag provar den....Dragkedjan i sidan var omöjlig att få upp. D försökte förgäves medans jag hejade på, det slutade med att jag var röd och hade ont i huden efter hans tappra försök. Det blev en akut resa till Marieberg köpcentrum där hittade jag en klänning. Kanske lite tantvarning, men vad hade jag för val. Brölloppet var väldigt lyckat. Fint i kyrkan, kanonfest efteråt.
Tack Lollo och Per för att vi fick vara med på eran speciella dag!

Julis växer och frodas. Idag har vi besökt BVC och hon är "normal!

Hon har kommit på hur man får av sig tröjan

Pulkaåkning var inget speciellt

Snälla Åsa var barnvakt på möhippan, precis nyvakna

Ikväll ska jag och Catta försöka få till en springtur, vi får se hur kallt det är. Nu ska jag laga lite lunch!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥