lördag 15 januari 2011

Tofsa till det

tofstofs från Hemtex

Hej på er!

Hoppas ni har trevlig denna lördagskväll. Vi har precis kommit hem från nära och kära. Idag har vi äntligen bokat resa, det känns riktigt bra. Jag tycker att det är viktigt att ha något att se fram emot. Nu vet man att det blir 1 vecka med sol, bad och INGA måsten. Fast jag vet inte om jag har någon semester att ta ut, men det får bli ett senare problem.

Jag är lite sugen på att köpa en tofs, tofsa till det som härliga Maria Montazami säger. Men än så länge tittar jag bara. Tofsarna har nog fått sig ett uppsving sen Hollywoodfruar började.

Imorgon blir det fullt hus, vi ska fira någon som snart fyller år…(alltså mig). Så imorgon ska jag ta på mig förklädet, som jag ärvt av min mormor (hon gjorde förklädet när hon gick i skolan) som var en riktig husfru, men inte bakar jag bättre för det. Men jag ska göra mitt bästa.

Åsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥