torsdag 27 januari 2011

Myrten

myrten2

gOd KvÄlL!

Sitter här och käkar lite smörgåsar och dricker ett gott rött thé. Mackor är nog faktiskt min största last här i livet. Så ingen LCHF här inte som verkar vara bloggdieten här och var just nu Ler

Hade tänkt att köpa hem lättskötta växter igår (eftersom jag inte direkt har gröna fingrar) men så kunde jag bara inte motstå dessa fina myrtenträd.

Så nu behöver jag tips på hur man bäst sköter de små raringarna?

myrten

Dessa gummikrukor åkte visst också med i bara farten!

myrten3

Jag är så GLAD att det är fredag imorgon! Jag behöver verkligen tänka på något annat än jobbet ett par dagar. Har inte sovit mycket i natt efter en del grubblande. Fastän det är 2011 så undrar jag vissa stunder om det hade varit bättre karriärsmässigt att ha sn..p!

Nog om det. Det kommer bli bra…..hoppas jag.

Nu blir det en dusch för jag har varit och styrketränat och ÅH så mycket bättre jag mår nu! Träning gör underverk för humöret och huvudvärk! Herregud vilken nice roooompa jag kommer att ha till sommaren! (hoppas att ni förstår att jag är aningens ironisk) Blinkar

Sköt om er och njut av kvällen!

♥♥♥

Kram Therese

4 kommentarer:

  1. Näpp ingen diet här heller, skall jag vara ärlIg så är jag jättetrött på alla dieter på bloggarna och recept som följer. Näpp ät vettigt och ut och motionera istället:) Myrten är underbarA/ kRAM aNNE

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Dom är verkligen inte så svårskötta som man tror.... har flera stycken och jag har inte tagit kål på en enda!!!
    Dom är såååå fina.

    Får jag fråga var de tuffa svarta krukorna kommer ifrån?

    /Johanna

    SvaraRadera
  3. Åååå var kommer de tuffa gummikrukorna ifrån?? Kul att se dom i en mindre storlek, har bara sett stora tidigare.
    Tacksam för svar!

    Johanna

    p.s. Myrten är lättskötta enl mig... har flera stycken och ingen har dött...

    SvaraRadera
  4. Hej Johanna!

    Vad skönt att höra att de inte är så svårskötta ändå!
    Ja, visst är krukorna fina! Hittade dem på Plantagen, till halva priset dessutom så skynda dig dit!

    Kram kram!

    SvaraRadera

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥