onsdag 5 januari 2011

Liten på jorden

jordglob

Vi har inte ärvt jorden av våra föräldrar, vi har lånat den av våra barn.

Hej på er denna trettondagsafton!

Ja, den här lilla jordgloben fick Hugo av pappan igår. Blir fin på hans rum. Den är mycket mindre än “vanliga” jordglober så det passar bra till en liten. Kul att de börjar designa även dessa!

Tänkte visa lite mer från lilla Hugos rum imorgon! Så kika in då om ni är nyfikna!

ZARAH_LEANDER

Bild lånad från nätet

Just det, pappa som släktforskar ringde nyss och berättade att vi är släkt med Zarah Leander. Då förstår jag vart jag fått min star quality ifrån, ha, ha Ler (Ja, jag är ironisk)

Nu ska jag återgå till mys framför Filip & Fredriks nyårskrönika. Såg just när underbara Montazami var där som gäst!

Önskar dig en fortsatt trevlig trettondagsaftons kväll!

♥♥♥

Therese

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥