söndag 30 januari 2011

Myshelg

Hallå på er!

Vi har haft en jättemysig helg, jag och Julia. Pappa D har spenderat helgen på annat håll. Vi har som dom flesta örebroare besökt markén. Julia fick välja en ballong så hon var såååååå nöjd. Vi fikade med bästa Åsa måsi som sedan övernattade hos oss.

marken

Jag är inte så förtjust i godis och har sen flera år tillbaka en överenskommelse om godisstopp tillsammans med mina föräldrar. Klarar man sig hela året får pappan öppna plånboken. I år bestämde jag mig för att äta godis. Jag köpte massor av gott lösgodis och tänkte nu ska jag mysa. Efter några bitar upptäckte jag att det inte alls var så gott som jag trodde att det skulle vara, så nu ska jag nog ha stopp igen!

I lördags spenderade vi hela dagen och kvällen med Josse och Gustav. Vi besökte lek- och buslandet tillsammans med 100-tals andra barn. Julia sprang sig svetting i hinderbanan. På kvällen bjöds det på tacotårta och glass. Barnen njöt. Jag fick ett par jättefina SNÖ örhängen av Josse i födelsedagspresent. I slutet av kvällen sprang Julia in i betongväggen så nu har hon en STOR blå bula i pannan

glall3

Jag har även besökt Mariebergs galleria. Jag har så klart köpt POP dressen till Julia, fast i rosa. Även ett linne och en skön T-shirt slank med. Jag är riktigt trött på Att D lägger växelpengar i köket, på Nice hittade jag det ultimata, så nu hoppas jag att jag slipper se mer mynt.

pocket m

 

Nu blir det snart sängen för imorgon är det jobbdag, då gäller det att man är pigg och alert. Therese och jag ska försöka träna efter jobbet. Men det återstår att se. Julia har fått hosta och somnade tidigt, hoppas hon mår bra i morgon.

Ha en fortsatt skön söndagkväll, visst är solsidan bäst!

Åsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥