söndag 9 januari 2011

Snö snö snö

hugo plogar

Hej hej!

Oj, vad dessa lediga dagar bara sprang iväg! Vi har varit på resande fot, kalasat och haft det så bra! Idag har det blivit lite fix här hemma (läs: tvätta, diska, städa….) och så har lilla Hugo plogat och plogat för snön verkar ju aldrig ta slut!

Den här helgen avslutade jag på ett så bra sätt med ett pass body combat! det var bara SÅ roligt. Peppande instruktör, härligt gäng och bra musik. Fick riktiga adrenalinkickar mot slutet! För er som har svårt att komma igång att träna så önskar jag så att ni får känna den där kicken, när huden knottrar sig och man får ny kraft som man inte trodde man hade. Då är man fast! Jag har inga problem alls med min träningsmotivation, bara lite dåligt med tid. Men det gäller att börja planera lite bättre bara så ska det nog gå att få in en bra rutin.

Nu har jag fyllt på med mat och sitter och mumsar kex med marmelad…..Hmmmm…Ler

Ska försöka softa en stund nu med en inredningstidning och en liten kram kanske. Dags att ladda för jobbvecka!

Sov gott rara!

♥♥♥

Therese

2 kommentarer:

  1. Vilket otroligt fint barnrum Hugo har. Skulle gärna se ännu fler bilder från erat fina hem=)

    Skönt med lite träning, har du varit på Zumban på n´joy? Jag är fortfarande i valet och kvalet om jag ska byta gym eller ej, har kvar på F&S till mars. Är det mkt folk på n´joy också nu?

    KRAMAR

    SvaraRadera
  2. Tack rara du! Ska försöka visa lite mer från vårt hus. Så svårt att ta bilder nu bara när man bara är hemma när det är mörkt :)

    Har inte testat Zumban än. Har hört av de som testat att det kanske inte var det svettigaste...Men jag ska testa någon gång och se om det är skoj.
    Nu är det massor av folk på n´Joy. Många som har nyårslöften som vanligt, men de droppar snart av :)

    Kram kram!

    SvaraRadera

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥