tisdag 25 januari 2011

Äntligen hemma

mitt bästa troll

Skönt att äntligen få kliva in genom dörren. Idag blev det en lång arbetsdag. Jag var på jobbet innan sju i morse och har precis kommit hem. Det gäller att vara på plats när det händer så att jag friskar upp minnet, det var trots allt 2½ års sen jag jobbade. Men nu ska jag släppa jobbet och njuta av att få vara hemma. 

 Det gör ont i hjärtat för att jag inte har hunnit träffa Julia idag. På dagis hade hon varit ledsen på eftermiddan och hon hade inte ätit mat (fiskbullar, inte Julis favorit). Då känns det extra jobbigt. Tur att vi har en snäll farmor som kan hämta henne ganska tidigt. 
 Hon ska definitivt få sova i min säng i natt. 

Nu ska jag ta en dusch och försöka mysa lite med en sovande Julis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥