söndag 2 januari 2011

2011!

Hallå på er!

Nu känns det som om man börjar komma tillbaka efter jul-och nyårsfirande. Vi har haft en jättetrevlig jul med familjerna. Dagen innan jul firade vi med D´s familj och med min på julafton. Det är första året vi gör så och det var riktigt bra. Man fick njuta av "julafton" i två dagar. Jag tror framför allt att det var bra för Julia. Natten till julaftons drömde hon jättemycket och ropade "öppa öppa", alltså öppna paket. Det blir konstigt att helt plötsligt en dag få så mycket paket. 
Jag fick inga flanellakan men mycket annat bra!

Nyårsfirandet var jättetrevligt. Vad jag kan se på bilderna så skulle lite sol på näsan inte göra någon skada. Hela familjen drog på sig en dunderförkylning precis innan nyår så ett tag trodde vi att vi skulle få stanna hemma. Men med nässpray, tonvis av näsdukar och handsprit så gick det vägen. Therese hade gjort en jättegod kycklingrätt med basilikasås för dom som inte ville ha hjort och en supergod efterrätt. Sent blev det med ack så roligt vi hade! Bilder kommer. Jag fick ett kamerastativ i julklapp som jag älskar att använda. Men jag ser hur D får en rynka mellan ögonen så fort jag närmar mig väskan med stativet, men jag lyckades få med alla på bild vid hela två tillfällen!

Hoppas ni har haft ett bra nyårsfirande!

Åsa

1 kommentar:

  1. god fortsättning till er!! hoppas 2011 började kanon!! ha det gott!

    kram s♥

    SvaraRadera

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥