tisdag 11 januari 2011

This is your space…

God kväll!

Ja, nu sitter jag här hemma in my space och varvar ner efter en bra dag på jobbet och ett pass styrketräning. Får massor av energi av att träna. Härligt!

Den fina tavlan på bilden skulle gärna få hänga i min hall. Fina ord! Therese Sennerholt har många coola tavlor som jag gillar och har fina eller roliga budskap.

Nej, nu ska jag ta en lång skön dusch, sen är det sängen som gäller. Sover alldeles för lite och det börjar kännas….

Sweet dreams!

♥♥♥

/Tess

1 kommentar:

  1. Hej vännen!
    Det är inte klokt att vi inte ens kan få till ett telefonsamtal ;).Hörde inte när du ringde o jag kan heller inte ringa min svarare o lyssna av ditt med. för jag måste knappa in en kod, men ny telefon med touchskärm och jag med IQ fiskmås så gick det inte, hmm... Sen va det upptaget hos dig lääänge. Vi gör ett nytt försök imorgon.
    Btw, nu vill jag ju också ha en sån tavla...
    Nä får nog plocka fram mina stämplar och en canvasduk och göra mig en tavla, det är ju dumt o gå och lägga sig....
    Kraaam på dig

    SvaraRadera

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥