måndag 24 januari 2011

Birthday girl



god vanlijfudge och en blondetty handduk

Hallå!

Jaha, nu går jag in på min andra arbetsvecka och det är såååååå roligt. Jag har verkligen saknat jobbet och framför allt mina arbetskamrater. Det går bättre och bättre för Julis på dagis och det är jätteskönt. Nu känner jag att jag börjar få mitt egna liv tillbaka, jag är inte bara mamma Åsa. Som tur är så är jag ledig en dag i veckan. Då kan jag och Julis mysa ordentligt.

I fredags hade vi mys framför Let´s dance tillsammans med Catta. Hon gratulerade med en härlig ask supergod fudge, ett fint hjärta och en söt blondetty handduk.

I lördags kom bästa familjen Hugo. Jag kan inte fatta hur en kväll kan gå så fort. Jag tyckte inte att vi hann prata någonting. Therese hade förstås med sig massor av paket. Vi har sagt det förrut men jag säger det igen, vi har precis SAMMA smak. Presenterna hon köpt har jag tittat på och tänkt, det där vill jag ha! Skålar från Bruka, örhängen från SNÖ och armband från Humanity.
TACK så mycket Therese, du är bäst!

Jag har även hunnit med två träningspass under helgen så idag har jag sån träningsvärk så jag knappt kan gå, så blir det när man inte kan hålla igen.

Nu blir det mys i soffan.

Åsa

2 kommentarer:

  1. Hej Åsa!
    Grattis i efterskott!Vilka fina presenter du fick av Therese, hon har bra smak:)

    Vad duktig du är som tränat 2ggr i helgen, det hade jag oxå behövt göra,hihi!

    Ha en trevlig vecka!

    kraam Jenny

    SvaraRadera
  2. Tack Jenny!

    Det är alltid lika roligt att få presenter från Therese, hon prickar alltid rätt!

    Synd bara att träningen inte blir så regenbunden som den borde vara.

    Kram kram

    SvaraRadera

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥