söndag 16 januari 2011

En liten riddare

tron

God morgon!

Mer barnrumsbilder var det här! Den här tuffa riddarstolen fick Hugo av Åsas familj när han döptes. Den är så fin på hans rum!

lexington

Det ska grejas och pysslas och möbleras….

Kudden från Lexington var en 1-årspresent från Åsa. Hon kan det där med presenter…

prinsHugo

Ha, ha, jag vet inte vad han fick till för min här men vad gör det?! Mitt i en gäsp kanske?

Jag förstår om den här lilla killen är trött för han busar hela dagarna och somnar alldeles för sent på kvällarna just nu. Ändå är han så glad och go hela tiden. Mamman blir också trött kan jag meddela…. Ler Men jag är också glad ändå för han förgyller verkligen mina dagar!

Nej, nu måste jag visst gå och dansa och busa vidare!

See you later!

♥♥♥

Kram Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥