måndag 10 januari 2011

10 januari

Snart måste julsakerna bytas ut!

Hej söta!

Nej, här visas inga härliga tulpanbuketter och fräscha vårfärger tyvärr… Alla bloggerskor verkar ha slängt ut julen och redan fått fram nytt på inredningsfronten. Jag förstår det för guuuud så man längtar till vår och sol nu! Hemma hos oss är julen kvar, granarna och allt. Men jag känner nog ändå att stjärnorna i fönstren kan få hänga kvar lite till för än är mörkret kvar där ute…

Sitter och myser med massor av tända ljus och kikar lite smått på “The break-up”. Jag känner att jag är helt lost på TV-diskussionerna på jobbet för jag ser nästan aldrig TV i veckorna. Jag längtar mest efter att “Solsidan” ska börja igen. Men snart så!

Ja, idag blev det en soft kväll men snart ska jag packa träningskläderna för imorgon får det nog bli lite styrketräning! En del som måste shapas till nu så här efter det värsta gottistiden av dem alla Ler.

Åsa, ska du med?

♥♥♥

Kram Tess

1 kommentar:

  1. Alla bloggerskor har slänt ut julen utom kanske du och jag. Här ligger jag efter med. Men snön ligger ju ännu...

    SvaraRadera

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥