tisdag 25 januari 2011

Längtar efter dig!

HugoGos

Heeeej fina!

Hade tagit med träningskläder till jobbet för att åka direkt till gymmet, men nej, jag lääängtade så efter min lilla skruttunge så jag åkte och hämtade honom istället.

Pianot här hemma är väääldigt roligt att klinka på. Jag bad honom ta ur nappen när jag skulle ta kort men då kom han åkandes så här istället…

Tuttinapp

Det är bäst att gardera sig så ingen kommer och tar tuttinapparna! Ler

Imorgon blir det ett aningens tufft möte på jobbet men morgondagen bjuder också på en dejt med goa vännen Jenny och lilla gudbarnet mitt! Så jag tror att det kommer bli en bra onsdag!

Nu är det visst handboll som gäller på TV. Kanske inredningssurfar jag lite samtidigt…. Ler

Ha en trevlig och mysig kväll!

♥♥♥

Kram Tessan

1 kommentar:

  1. Smart Hugo, bäst att ha två i fall mamma tar den ena :)
    Hoppas att det går bra på jobbet i morgon!

    Kramelikram

    SvaraRadera

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥