torsdag 20 januari 2011

ljus

Bild på lyktorna från Tine K home

God kväll fina!

Ja, visst måste man tända lite ljus nu när mörkret nästan är det enda man ser!? Jag har tänt mina fina små lyktor här hemma. Hugo har precis somnat (rutinerna är inte riktigt som de ska just nu) så nu ska jag försöka få lite kväll och varva ner.

Haft utbildning i ett par dagar på jobbet nu så jag känner mig trött i huvudet. Hur har jag orkat plugga i så mååånga år?! Men allt blir ju en vana. En superbra kurs i design har det i alla fall varit. Åh, design tänker alla nu! Kanske inte längre om jag säger att det är design av fjärrvärmeLerJa, för det är ju vad jag jobbar med på dagarna så jag tycker att det var intressant!

Fredag imorgon då. Härligt! Längtar verkligen efter helgen för då ska vi fira världens bästa Åsa(och dricka vin hoppas jag, visst Åsa?) !

Sweet dreams!

♥♥♥

/Tess

1 kommentar:

  1. Vilka söta lyktor!

    Design av fjärrvärme låter ju spännande;)

    Ha en fortsatt trevlig helg båda två!

    Kram Jenny

    SvaraRadera

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥