lördag 29 januari 2011

Polarn O. Pyret

tröja

Fin nyhet från Polarn o Pyret

byxorpop

Hej på er raringar!

Visst är det väl skönt med lite helg? Jag & Hugo Bus sov hos mormorn och morfarn inatt så vi blev bortskämda. Pappan var på jättefest så han fick sova själv Ler.  Jag fick dessutom i mig ett par glas rött så jag kunde ju inte åka hem heller.

Idag har vi gått en sväng på den årliga Hindersmässan som är en marknad här i Örebro. Råkade väl kanske smita in på Polarn o Pyret också där vi hittade den här fina dressen till Hugo. Roligt med lite nyheter i butikerna efter all rea. Träffade på Jenny också med hennes små. Vi sågs ju på stan även tidigare i veckan och då fick jag visst också med mig lite från Polarn….

Hugo var nöjd med en dag med ballonger, karuseller och så hittade han en söt lekkompis på lunchstället! Perfekt!

Hade planer att hinna träffa Åsa & Julia i helgen. Vi får se vad som hinns med. Jag längtar efter er i alla fall!

Imorgon blir det stora städdagen här hemma tror jag! Kul? Njaaee, men det måste ju göras och det känns ju alltid så fräscht och fint sen!

Sov gott nu sweeties!

♥♥♥

Kram Thess

3 kommentarer:

  1. Hej vännen. Trist att det blev lite hastigt idag, kände mot nästan otrevlig. Åh fina kläder, då kommer Filippa snart matcha i det rosa. Måste bara ha det ;). Ha en fortsatt härlig helg. Kraam

    SvaraRadera
  2. Just ja, glömde ju fråga var du köpte myrten träden. På CE eller hittade du dem på ngt annat ställe?
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  3. Du var ju inte ett dugg otrevlig! Bara kul att ses en liten snabbis!

    Köpte dem på Plantagen. Antagligen billigare än vad de är på CE. Nu är det bara att hålla tummarna på att jag kan hålla dem vid liv :)

    Kram kraaam!

    SvaraRadera

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥