fredag 14 januari 2011

Äntligen kväll

Jag passar på att göra ett snabbt inlägg i reklampausen på Let´s dance. Det känns skönt att den här dagen börjar gå mot sitt slut.

Imorse lämnade jag en förvirrad Julia på dagis. Jag grät hela vägen till bilen, fy va hemskt det var. Jag kunde hålla mig 30 minuter sen ringde jag. Hon hade blivit jätteledsen när hon upptäckte att jag var försvunnen, men lugnade ner sig och satt då och lekte. Maten hade varit lite strulig men sen hade hon sovit gott. Mormor och morfar var med och hämtade henne på eftermiddan. När hon fick se oss blev hon så glad att hon började gråta. Det gjorde ont i hela min kropp. Dagisfröknarna sa att det hade gått jättebra och att jag inte behövde oroa mig…..men mammahjärtat är lite oroligt av sig.

Vi har iallafall haft en jättemysig kväll. Jag hade köpt en present till Julia (en bondgård med djur) som hon lekte med hela kvällen. Även jag fick en present, dock av mig själv.

vf7                                     vf4

Ett trevlig hjärta från NeMa design, dom gör så fina saker. Jag tror att den ska hänga i hallen. Oj,oj,oj pausen är slut för längesen.

Kram kram

Åsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥