söndag 17 oktober 2010

Välkommen!

Välkommen

Välkomna hem till oss!

Så, nu har jag höstpiffat med lite vit ljung och annat! Fint va!? Men olivträdet åkte ner i källaren nu för det klarar nog inte fler frostnätter. Tråkigt, för det är ju så fint! Vågar inte ta in det i värmen för då kanske det dör, men jag skulle väldigt gärna vilja…

16 oktober 048

16 oktober 044

Visst ser det lite mer välkomnande ut när man pysslar till det lite?!

16 oktober 046

Vilket är ditt bästa höstpiffningstips?

16 oktober 042

Undrar just om jag ska börja måla en uteskänk så att jag kan få lite mer höstfint ute? Spanade in något i ladan som kan göras om… Hmmmm… Förresten, lådan som jag ställt ljungen på är ett hittefynd från vår vinkällare. Jag hittar nya fynd här hemma hela tiden…

Eller så stannar jag inne och bara kramas och leker med min Hugo!

Önskar trevlig söndagskväll!

♥♥♥

/Therese

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥