måndag 18 oktober 2010

Grå måndag!

HugoKanin Hugo i sina grå mysisar med sin kanin

Hej söta!

Ja, visst är väl denna måndag lite väl grå? Det känns som att det knappt blivit ljust ute idag. Jag har dessutom en fruktansvärd hosta som inte blir bättre… Har nog aldrig haft riktig hosta förut så nu fick jag min dos :) Känns så trist när Åsa åker iväg och tränar och jag kan inte följa med… :(  Känns som att jag kommer att få börja om helt.

Händer en del på jobbet nu också som jag funderar en del kring…..

Nej, nu är det slutklagat för den här veckan! Nu ska jag ladda för en fortsatt bra vecka och bara leka och gosa med det BÄSTA jag har! Den här killen gör mig på gott humör!

18 oktober 013

Ibland så är det leksakskaos här hemma, men det är ju så det ska vara när man har små!

Det finns ju så mycket att upptäcka!

18 oktober 014

Allt som låter är roligast! Gitarr, trumma, trumpet, hammare, dammsugare och ja, allt vad det nu kan vara!

TACKSAM jag är att jag har dig, min lilla HugoGos!

Han nu en fin kväll, raraste bloggisar!

♥♥♥

/Therese

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥