tisdag 5 oktober 2010

Kanelbullens dag!

kanelbullspuff

Mysig sittpuff i form av en kanelbulle till kidsen finns bland annat hos Russinet

God morgon FINA!

Oj, vilken lååång jobbdag det blev igår. Jag är fortfarande supermätt! Jag som brukar vakna hungrig får knappt i mig frukosten här. Blev alldeles för mycket mat igår. Var ute och käkade med riktiga arbetare som säkert väger dubbelt så mycket som mig och de orkade inte ens äta upp sin mat, men MIN tallrik var ren :) Jag var så sjukt mätt så när jag kom hem rullade jag ner i soffan.

Började dessutom dagen med en kanelbulle, smörgåsar och sen en stor buffé till lunch.

Åt du kanelbullar igår?

Nu ska jag rulla vidare till jobbet :)

Hoppas att ni får en HÄRLIG höstdag!

♥♥♥

/Therese

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥