tisdag 12 oktober 2010

 

kvällismellis

Handduk Lexington. Brödburk, brödkorg, thékopp är alla från Bruka design.

Hej på er fina!

Jag sitter uppkrypen i soffan med en kopp thé och gott färskt bröd som blev min kvällismellis idag. Står visst chips och öl här bredvid mig också för det är ju fotbollskväll,,,,, :) Men jag håller mig till mina godsaker istället.

Känner mig inte helt på topp än. Väldigt envis förkylning det här. Åsa är flitig och tränar och tränar och jag sitter bara här hemma och läääängtar till gymmet! Men nu ska jag bli riktigt bra innan jag går dit.

Visst är det helt fantastiskt höstväder nu?! Synd att man inte hinner vara ute lika mycket längre, men man får ta de chanser man får! Nej, nu ska jag samla lite energi här så att jag blir den tipptopptjej som jag kan vara ;)

Önskar trevlig kväll!

♥♥♥

/Therese

1 kommentar:

  1. Mmmm... Höstmys!
    Dricker oxå thé och myser i soffan. Skippade dock fotbollen...
    Krya på dig nu.
    Kraam

    SvaraRadera

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥